
Gefeliciteerd Annemijn in 1 keer geslaagd voor je rijbewijs!
Zo die is binnen en nu lekker gaan toeren in de nieuwe auto van je ouders.🤣 Het zal wel even rustig worden in de auto, maar we hebben het wel gezellig gehad. Heel veel veilige kilometers gewenst. Geniet ervan.😃



