Gefeliciteerd Fleur in 1 keer geslaagd voor je rijbewijs!

Datum

Nog even gezellig een half jaartje met je ouders op pad en daarna mag je alleen gaan autorijden.😃
Het was gezellig met je tijdens de autorijlessen.
Ik wens je veel veilige kilometers en vooral veel rijplezier,

Meer
berichten