Gefeliciteerd Lois in 1 keer geslaagd voor je rijbewijs!

Datum

Dat op de warmste dag van het jaar en ook nog eens in een andere lesauto.😅
Heel fijn zo vlak voor je vakantie.
Geniet lekker van je rijbewijs en veel veilige kilometers gewenst.

Meer
berichten