
Gefeliciteerd Matthias in 1 keer geslaagd voor je rijbewijs!
Mooi gedaan.👍 Het rijbewijs kan je mooi gebruiken voor je eigen bedrijf. Computers wegbrengen op je fiets is niet handig nu kan je met de auto. Veel plezier ervan.

Mooi gedaan.👍 Het rijbewijs kan je mooi gebruiken voor je eigen bedrijf. Computers wegbrengen op je fiets is niet handig nu kan je met de auto. Veel plezier ervan.

Ik wens je veel rijplezier toe.😃 Nog even wachten en dan mag je geheel zelfstandig alleen op pad met de auto.

Op deze bijzondere dag voor mij, heb jij je rijbewijs gehaald. 👊 Bam Top gedaan kerel. Tijdens de rijlessen hebben we het heel gezellig gehad in de auto. Veel plezier met alle autoritten die nog gaan komen.

Je bent een bijzondere jongen en voor mij op deze bijzondere dag heb jij toch voor een glimlach gezorgd.😃 Ik wens je veel rijplezier toe.

In the pocket. Nu kan je mooi een aanhanger gaan huren tot 750 kg en je zus gaan helpen met verhuizen. Dat wordt dan wel een paar keer op en neer rijden. Als je dan volgend jaar terugkomt voor je E achter B rijbewijs, dan kan je zo`n verhuizen met 1 keer rijden af.😉 Veel plezier ermee.