
Gefeliciteerd Remco in 1 keer geslaagd voor je BE rijbewijs!
Dat is mooi om in december je rijbewijs voor de caravan te halen,dan zit jij van de zomer goed.👍 Veel mooie tochten gewenst met de caravan.

Dat is mooi om in december je rijbewijs voor de caravan te halen,dan zit jij van de zomer goed.👍 Veel mooie tochten gewenst met de caravan.

Dat is fijn nu mag je nog een half jaar onder begeleiding rijden en daarna helemaal alleen op pad, Dus nog even extra ervaring op doen en dan zie ik je weer terug voor je aanhanger rijopleiding. Geniet ervan.

Zo, het rijbewijs is binnen,als je werkzaam bent in de autotechniek komt dat goed van pas.😁 Veel rijplezier gewenst bij alle autoritten die nog gaan komen.

Top gedaan Kerel.👍 Nu kan je op zoek gaan naar je eigen droomauto. Geniet van alle mooie autoritten die nog gaan komen.

Het eerste examen in de nieuwe lesauto en meteen een GROOT succes !!!😆 Zo die is in the pocket,dat heb je snel gedaan. Ik wens je veel plezier met alle autoritten.