
Gefeliciteerd Bernadine in 1 keer geslaagd voor je rijbewijs!
Top gedaan.👍 Knap dat je door zoveel spanning / stress zo’n goede examenrit hebt kunnen rijden. Fijn om te zien dat alles wat ik je geleerd heb er op het juiste moment uitkomt. Veel plezier straks op de universiteit. 😀 Ik wens je het allerbeste toe.



